რატომ არის SnapChat მნიშვნელოვანი მარკეტინგისთვის?

თებერვალი 01, 2017
Nino Kenkebashvili

Snapchat მარკეტერების ყურადღებას იქცევს. ეფემერული კონტენტის მქონე აპლიკაციას ყოველდღიურად 150 მილიონზე მეტი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს, რომელთაგან 41% ა.შ.შ-ს  18-დან-35 წლამდე მაცხოვრებელია, რაც იდეალური სეგმენტია ბრენდებისთვის, რომელთაც ახალგაზრდული ხაზი აქვთ. აპლიკაცია სხვა ქვეყნებშიც მზარდი პოპულარობით სარგებლობს და შეიძლება ითქვას, რომ მარკეტერებისთვის მეტად მიმზიდველი ხდება.

მიუხედავად იმისა, რომ Instagram-ის მიერ Stories ჩაშვებამ Snapchat-ს მომხმარებლების მნიშვნელოვანი რაოდენობა დააკარგვინა, აპლიკაცია მაინც რჩება იდეალურ პლატფორმად ახალგაზრდა მომხმარებლების ყურადღების მისაქცევად.

Snapchat-ი ფუნდამენტალურად განსხვავდება სხვა ციფრული სარეკლამო პლატფორმებისგან. WebPage FX-ის მიერ მომზადებული ინფოგრაფიკული ნამუშევარი, რომელშიც უფრო ვრცლად არის აღწერილი მახასიათებლები და დეტალები,  ერთგვარი გაიდლაინია იმისა თუ როგორ უნდა გამოიყენოთ აპლიკაცია ბიზნესის წინ წამოსაწევად.

snapchat role for marketing  რატომ არის SnapChat მნიშვნელოვანი მარკეტინგისთვის? why snapchat matters to marketing final 1

კომენტარები არ არის

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი არ გამოქვეყნდება. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს HTML ტეგები და ატრიბუტები: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>