ფერების მნიშვნელობა ლოგოში

იანვარი 11, 2018
Nino Kenkebashvili

ხართ თქვენი ბიზნესისთვის ახალი ლოგოს შექმნის პროცესში და ცდილობთ  გადაწყვიტოთ რომელი ფერები უნდა გამოიყენოთ? იმისათვის, რომ მესიჯი მომხმარებლამდე სწორად მიიტანოთ ფერის დახმარებითაც, სამ შეკითხვას უნდა გასცეთ პასუხი. 1) რა სიმბოლური დატვირთვა აქვს შერჩეულ ფერს? 2) ერთი ფერი უნდა გამოიყენოთ თუ რამდენიმე? 3) სად არიან თქვენი კლიენტები?

ლოგოს ფერმა შეიძლება მიიღოს ძალიან ბევრი დატვირთვა:  დაწყებული მილიონობით წლის განმავლობაში განვითარებული პირველყოფილი ინსტინქტებიდან, კარგად გააზრებულ დასკვნებზე დაფუძნებულ მრავალმხრივ მნიშვნელობებამდე.  მომხმარებლების რეაქციების გამოყენება ფერების ფსიქოლოგიის გათვალისწინებით მნიშვნელოვანია და ამ გზით ბრენდებს შეუძლიათ საკომუნიკაციო  მესიჯის მეტად გამოკვეთა და მარტივად გადმოცემა პოტენციური კლიენტებისთვის.

DesinMantic-ის ინფოგრაფიკული ნამუშევრები ლოგოს ფერების მნიშვნელოვნების შესახებ ჩამოთვლილ კითხვებზე პასუხის გაცემაშიდაგვეხმარება:logo color meaning  ფერების მნიშვნელობა ლოგოში  5D032EA2DFE24E2EDF6BBC689A5F8C3054F71EB2E5BDFB716D pimgpsh fullsize distr

ერთი ფერის ლოგო უფრო მეტად დასამახსოვრებელია, მაგრამ ფერების კომბინაციის გამოყენებას განსხვავებულობის და მრავალფეროვნების ეფექტი აქვს.  ასევე ყურადღება უნდა მივაქციოთ იმას თუ რომელ ბაზარზე სურს ბრენდს პოზიციონირება, გარკვეულ ქვეყნებში ერთი შეხედვით ჩვეულებრივ ფერებს უარყოფითი დატვირთვა აქვთ  და მათ გამოყენებას შესაბამისად უნდა მოერიდოთ.

კომენტარები არ არის

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი არ გამოქვეყნდება. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს HTML ტეგები და ატრიბუტები: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>