ბლოგი

მთავარი » ბლოგი
downvote on facebook

DownVote ღილაკი Facebook-ისგან

უკვე დიდი ხანია სოციალური ქსელების მომხმარებლები დისლაიქ ფუნქციას ითხოვენ, ანუ ღილაკს რომელსაც “არმოწონების” შემთხვევაში გამოიყენებენ. Facebook-ში თვლიან, რომ მსგავსი ღილაკი უარყოფით მუხტს შემოიტანს და ეს მათთვის მისაღები არ არის. მიუხედავად ამისა სოციალური ქსელი მომხმარებლებს მაინც აძლევს საშუალებას შეურაცხმყოფელი, არათემატური ან 

გაიგე მეტი
today in

ახალი სივრცე Facebook-ზე ახალი ამბებისთვის

Facebook-ს გასულ კვირას სატესტო რეჟიმში ახალი სივრცე დაემატა TODAY IN, სპეციალურად გამოყოფილი სივრცეა აპლიკაციაში ლოკალური მედიისთვის და გამომცემლებისთვის. ტესტ რეჟიმში პირველ ეტაპზე მხოლოდ ამერიკის შეერთებული შტატების ექვს ქალაქს აქვს წვდომა. როგორ მუშაობს და რას გულისხმობს ეს სივრცე? Facebook-ზე Fake ნიუსების

გაიგე მეტი
artistic-logo-mock-up_1104-41

ფერების მნიშვნელობა ლოგოში

ხართ თქვენი ბიზნესისთვის ახალი ლოგოს შექმნის პროცესში და ცდილობთ  გადაწყვიტოთ რომელი ფერები უნდა გამოიყენოთ? იმისათვის, რომ მესიჯი მომხმარებლამდე სწორად მიიტანოთ ფერის დახმარებითაც, სამ შეკითხვას უნდა გასცეთ პასუხი. 1) რა სიმბოლური დატვირთვა აქვს შერჩეულ ფერს? 2) ერთი ფერი უნდა გამოიყენოთ თუ რამდენიმე?

გაიგე მეტი
follow hashtags

ახალი შესაძლებლობები ინსტაგრამისგან

ინსტაგრამი არ ჩერდება და ისევ და ისევ გაუმჯობესებაზე მუშაობს. სოციალურ ქსელს კიდევ ერთი ახალი ფუნქცია ემატება  სასურველი კონტენტის უფრო მარტივად მოსაძებნად. Follow-ს შესაძლებლობა უკვე ჰეშთაგებზეც. პროფილების გარდა პოსტები რომლებშიც გამოყენებული იქნება კონკრეტული ჰეშთაგები თქვენს ძირითად News Feed-ში გამოჩნდება. როგორც ინსტაგრამში განმარტავენ

გაიგე მეტი
messenger for kids

ახალი მესენჯერი ბავშვებისთვის

Facebook – მა ახალი აპლიკაცია დააანონსა, Messenger-ი 6-დან 13 წლამდე ბავშვებისთვის. აპლიკაცია, რომლის დახმარებითაც პატარები შეძლებენ მეგობრებთან ურთიერთობას მარტივად და უსაფრთხოდ. სატესტო ვერსია თავდაპირველად ა.შ.შ-ში იქნება ხელმისაწვდომი. სადაოა ის თუ, რამდენად არის საჭირო ამ ასაკის ბავშვებს ინტერნეტთან ჰქონდეთ შეხება, მაგრამ

გაიგე მეტი
black friday

Black Friday და მომხმარებლების გაზრდილი რაოდენობა ონლაინში.

დღესდღეობით მომხმარებლები, “შეიარაღებულნი” მობილური მოწყობილობებით, როგორც მათი „ყველგან მყოფი“ ასისტენტებით, ყველაზე კარგად არიან ინფორმირებულნი შესაძლო ფასდაკლებების და აქციების შესახებ. როგორ ხდება ეს? პირველ რიგში ონლაინ რეჟიმში ძებნის შედეგად. რა შედეგი აქვს? პრომოუშენზე ფოკუსირებული შოპინგ-ივენთები, როგორიც არის Black Friday, აღარ მიეკუთვნება მხოლოდ

გაიგე მეტი
Social media details

დეტალების მნიშვნელობა სოციალურ მედიაში

სოციალური მედია მარკეტინგის მნიშვნელობა ბრენდებისთვის საკმაოდ დიდია და ამის რამდენიმე მიზეზი არსებობს. სოც. მედია არხების სწორად გამოყენება ზრდის ბრენდის ცნობადობას, გავლენას ახდენს ახალი მომხმარებლების მოზიდვაზე და ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა მათთან უკუკავშირისთვისაც. გასაკვირი არ არის, რომ მარკეტერების 92% თანხმდება სოციალური მედიის განსაკუთრებულ  მნიშვნელოვნებაზე

გაიგე მეტი
social media trends

სოციალური მედიის 3 ტენდენცია, რომელიც 2018 წელს უნდა გავითვალისწინოთ.

მუდმივი ცვლილებები სოციალურ მედია მარკეტინგში ერთდროულად  დადებითიც არის და უარყოფითიც. ერთი მხრივ ყველაფერი იმდენად სწრაფად იცვლება, რომ რთულია ფეხი ავუწყოთ, მაგრამ ამავდროულად სიახლეები მოდუნების საშუალებას არ გვაძლევს. 2018 წლის სტრატეგიების დაგეგმვამდე  უმჯობესია ბრენდებმა  ტენდენციები გაითვალისწინონ. ამჯერად 3 ყველაზე მნიშვნელოვანი გამოვყოთ. 1.

გაიგე მეტი
halloween

ახალი ფუნქციები Facebook-სა და Instagram-ზე სპეციალურად ჰელოუინისთვის!

ვირტუალურ სივრცეში დღესასწაულების აღნიშვნა ახალი არ არის, მათ მოახლოებასთან ერთად განსაკუთრებული ფუნქციები სოციალურ ქსელებსაც ემატება. ახლაც, როცა ჰელოუინამდე სულ რამდენიმე დღე დარჩა,  განწყობა  სოციალური ქსელებშიც იგრძნობა. Instagram-ს და Facebook-ს უკვე  რამდენიმე განახლება დაემატა. პირველ რიგში, სიახლე  Instagram Stories-ს მოყვარულებს გაახარებს. ახალი ფუნქცია ე.წ. “სუპერ

გაიგე მეტი
Untitled-1

Facebook ალტერნატიულ News Feed-ს გვთავაზობს

Facebook-ი გვერდებს ახალ შესაძლებლობას აძლევს დაკარგული organic reach-ის მოსაპოვებლად. უკვე ოფიციალურად გაეშვა Explore Feed, რომელიც გულისხმობს მომხმარებლებისთვის პოსტების ჩვენებას ისეთი გვერდებიდან, რომელიც მოწონებული არ აქვთ და შესაბამისად ნაკლები ალბათობაა იმისა, რომ მათი პოსტები შემოხვდეთ. “ტოპ პოსტები თქვენთვის Facebook-ისგან” სწორედ ასე არის

გაიგე მეტი