ბლოგი

მთავარი » ბლოგი
facebook updates

გასული კვირის 5 განახლება Facebook-ზე

უკვე სიახლეს აღარ წარმოადგენს ის ფაქტი, რომ Facebook-ზე მუდმივად რაღაც იცვლება, თან სწორედ მაშინ როცა უკვე გგონიათ რომ ბოლომდე შეისწავლეთ და უკვე შეგიძლიათ ოპტიმალური სტრატეგია შეიმუშავოთ. ყველაზე მეტად კი მუდმივი ცვლილებები მოქმედებს მათზე ვინც გვერდებს მართვს. იმისთვის რომ არ ჩამორჩეთ Facebook-ის

გაიგე მეტი
facebook

Facebook ახალ ფუნქციას ტესტავს

Facebook კიდევ ერთ სიახლეს ტესტავს, რომელიც  გვერდების მენეჯერებს საშუალებას აძლევს ქავერ ფოტოებს ტექსტი დაამატონ. სატესტო რეჟიმში ახალ ფუნქციაზე წვდომა ბოლო რამდენიმე კვირის განმავლობაში წინასწარ შერჩეულ ფეიჯებს აქვთ. ამ ეტაპზე არარის ცნობილი რა ბენეფიტი აქვს ტექსტებს Cover ფოტოებზე.არის მოსაზრება რომ შესაძლოა Facebook Seo ფაქტორი

გაიგე მეტი
google attribution

Google Attribution – მნიშვნელოვანი ხელსაწყო მარკეტერებს Google-სგან

Google’s Marketing Next კონფერენციაზე კომპანიამ GooGle Attribution-ის ბეტა ვერსია დააანონსა, რომელიც წარმოადგენს უფასო ხელსაწყოს და განსაზღვრავს სხვადასხვა მარკეტინული სტრატეგიების როლს მომხმარებლის მიერ ყიდვაზე გადაწყვეტილების მიღებაში. Google-ს სურს Attribution გახდეს მთავარი ბაზა კამპანიების შეფასებისთვის, მარკეტინგული არხებისგან დამოუკიდებლად. ასევე აღსანიშნავია, რომ შესაძლებელია მონაცემების

გაიგე მეტი
chat app

საკომუნიკაციო აპლიკაციები და მათი რეიტინგი

მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ადამიანები აქტიურად იყენებენ შეტყობინებების აპლიკაციებს მარტივი კომუნიკაციისთვის. ჩვეულებრივი SMS – სგან განსხვავებით, App-ების უპირატესობა იმაში მდგომარეობს, რომ უფასოა და ულიმიტოდ არის შესაძლებელი მესიჯების გაგზავნა/მიღება. ასეთი აპლიკაციების მნიშვნელოვნება კარგად ჩანს აქტიური მომხმარებლების რაოდენობაში. ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი იმისა, რომ Facebook-ის მსგავსი

გაიგე მეტი
google-io-2017

Google I/O

Google I/O დეველოპერთა კონფერენციაა, რომელიც სან-ფრანცისკოში, კალიფორნიაში ყოველწლიურად იმართება Google-ს მიერ. კონფერენცია პირველად 2008 წელს ჩატარდა და მას შემდეგ ორგანიზდება აღმასრულებელი გუნდის მხრიდან. “I / O” გულისხმობს input / output, ისევე როგორც სლოგანს “გახსნილია ინოვაციებისთვის”. ღონისძიების ფორმატი Google Developer Day-ს

გაიგე მეტი
youtube design

YouTube განახლებული დიზაინით

Youtube ახალ დიზაინს ტესტავს და რამდენიმე მნიშვნელოვან ცვლილებას გეგმავს. როგორც წარმომადგენლები ხსნიან ისინი ქმნიან ისეთ დიზაინს YouTube- სთვის, რომელიც ერთდროულად იქნება ლამაზი, მოსახერხებელი და ინტუიტიური და ეს კეთდება მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად. ახალი განლაგების ძირითადი მახასიათებლებია: სიმარტივე – ახალი დიზაინი მინიმალისტურია, ჩამოშორებულია ისეთი ვიზუალები, რომლებმაც

გაიგე მეტი
facebook and instagram

Facebook-ის და Instagram-ის მოხმარების სტატისტიკა ზაფხულის პერიოდში

Facebook-მა ახალი კვლევა გამოაქვეყნა, რომელიც  აღწერს თუ როგორ იცვლება Facebook-ის და Instagram-ის გამოყენება ზაფხულის მოახლოებასთან ერთად. როგორც ფეისბუქში განმარტავენ: “ზაფხული ის სეზონია, როდესაც ადამიანები კონტაქტს ამყარებენ ოჯახთან, მეგობრებთან, არიან აქტიურები და თავს გრძნობენ ყველაზე კარგად. მობილური გვაძლევს შესაძლებლობას, რომ კავშირი გვქონდეს იმ

გაიგე მეტი
google adwords

AdWords-ის ახალი ინტერფეისი ALPHA უფრო მეტი მარკეტერისთვის ხდება ხელმისაწვდომი

Google-ის მიერ ახალი სამომხმარებლო ინტერფეისის განვითარებასთან ერთად სულ უფრო მეტ მარკეტერს მიეცა წვდომა სიახლეზე. Google ნელ-ნელა ავითარებს AdWords-ის ახალ ინტერფეისს, რომელიც პირველად წინა წლის მარტში გამოჩნდა. ამ ეტაპზე მეტ ექაუნთს აქვს ალფაზე წვდომა . Google-ის საძიებო სისტემის რეკლამების ხელმძღვანელმა, ჯერი

გაიგე მეტი
BLUEPRINT E-learning course

Facebook მარკეტერებს ახალ ხელსაწყოებს სთავაზობს

Facebook ყველაზე დიდი სარეკლამო პლატფორმაა მსოფლიოში, რომელიც მუდმივი განახლებებით ინარჩუნებს მოწინავე პოზიციებს და ზრდის კიდევ უფრო მეტი პოტენციალი აქვს. სოციალური მედიის გიგანტი ამჯერად  ახალ ხელსაწყოებს ხდის ხელმისაწვდომს, იმისთვის რომ მცირე ბიზნესებს დაეხმაროს მათი პლატფორმის უკეთ გამოყენებაში. თებერვალში Facebook-ის COO-მ, შერილ სენდბერგმა განაცხადა: “მიუხედავად

გაიგე მეტი
case GPI holding

ქეისი GPI-ის ონლაინ დაზღვევის პორტალის შესახებ

ჯიპიაი ჰოლდინგი სადაზღვევო ბაზრის ერთ-ერთი ლიდერია და მის 23%-ს აკონტროლებს. კომპანიას ჯანმრთელობის დაზღვევის მიმართულებით უკვე 240 000-მდე დაზღვეული ჰყავს, რომელთაც 12 საავადმყოფო ემსახურება 12 რეგიონში. ჯიპიაი ჰოლდინგი გამოირჩევა ინოვაციური გადაწყვეტილებებით და მრავალ სიახლეს სთავაზობს თავის მომხმარებელს. 2006 წლიდან “ჯიპიაი ჰოლდინგი”

გაიგე მეტი